Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Resim Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
ÖZGÜR ÖZKAN |
Dersi Alan Birimler |
Resim |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin kendi sanat yaklaşımlarını oluşturmak için, sistematik ve sürekliliği olan bir üretim pratiği kazanmalarını sağlamak. Bilgi, birikim ve deneyimlerini yansıtacak şekilde teknik, teorik tartışmalar geliştirmeleri için tematik projeler önermek. Üretilen çalışmaların üzerinden geliştirilecek teknik, biçim ve içerik tartışmaları eşliğinde sanat eserinin oluşumuna dair süreci sorgulatmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Arnheim, Rudolph, Görsel Düşünme, Metis Yayınları, İstanbul, Nisan 2009 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, uygulama önerileri ve pratikleri ile birlikte, öğrenciyle yüz yüze çalışarak gerçekleştirilecektir. Ayrıca teorik bilgiler, görsel sunumlar, film / video izleme önerileri, haftalık yazı ve yorumlama ödevleri ile desteklenecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Çalışmalar da kullanılan görsel dile, tekniğe olan hakimiyet, materyali dönüştürme becerisi. Çalışmalarda, biçim ve anlam ilişkisi bakımından tutarlılık, gelişebilirlik, orijinallik ve imgelem zenginliği üretebilme. Çalışmaların sunumu ve sergileme biçimleri konusundaki beceri ve hassasiyet. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ozgur.ozkan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|