Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzik Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
: İleri zorluk seviyesindeki eserlerin çalışılarak tanınmasını, öğrencinin alanı ile ilgili araştırmalar yaparak bilgisini arttırmasını, alanı ile ilgili eğitim yöntemi hakkında bilgilenmesini sağlamaktır. Devlet Senfoni Orkestraları, Devlet Opera ve Balesi Orkestralarına sanatçı yetiştirmek, eğitim öğretim kurumlarına akademisyen yetiştirmek adına, gerekli teknik seviye, ve müzikal ifadeyi geliştirmek üzere. Barok, Klasik, Romantik, Modern Dönem eserlerini inceleyerek repertuar geliştirmek ve incelemek, toplum önünde çalmaya yönelik resital ve konserler vermektir.bilgilenmesini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
: S. Saens Sonat, G.Jacob Concerto No I, A.Deslandres Introduction et Polonaise, A. Dorati Cinq Pieces |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bireysel ders yapmak, workshop ve kurslara katılmak, solo resitaller vermek, oda müziği ve orkestralarda çalmak, dönem ödevleri. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Derse Katılım+Ödev+Proje(Konser, Resital |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Müzik ana sanat dallarında tez çalışması yapan bir öğrenci danışmanı ve esas çalgı öğretim üyesi ile belirlenecek Resital programı hazırlamak ve bu programı jüri önünde çalmak zorundadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|