Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzik Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Öğrencilere Barok ve Klasik Dönemler hakkında, Üflemeli ve Vurmalı Çalgıların geçirmiş olduğu evreler ve dağarcık ile ilgili bilgi vererek, Üflemeli ve Vurmalı Çalgılarda birlikte çalma teknik, beceri ve donanım kazandırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Barok ve Klasik Dönem bestecilerinin Üflemeli ve Vurmalı Çalgılar Topluluğu için bestelenmiş yapıtları |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler; Üflemeli ve Vurmalı Çalgılar Topluluğu için yapıtların teknik ve yorum çeşitliliğinin öğretilmesinin yanı sıra, izleyici önünde sunulacak programların oluşturulması için gerekli yöntem ve hazırlıkların öğretilmesi yolu ile yapılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sınav; Dönem boyunca bir öğrenci toplam başarı puanının % 70 ini vize ve final sınavlarından elde edecektir. Öğrenciler dönem içerisinde çalıştıkları eserlerden sorumlu olacaklardır. Sınav, grup olarak uygulamalı olarak yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
: Derse Katılım+Ödev+Proje(Konser, Resital) Sınavlar; öğrencilerin öğrenme çıktılarında tanımlanan, bilgi, beceri ve uygulama temelli yeterliklere ulaşıp ulaşmadıklarını ölçmeyi hedefler |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derslerin % 90 na katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
faruk.duzgun@hotmail.com tel: 4129471 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|