Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Grafik Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. MEHMET KORKUT ÖZTEKİN |
Dersi Alan Birimler |
Grafik Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Bir kısmını çizgi roman ve karikatür olarak değerlendirebileceğimiz Türk grafik mizahının nasıl ortaya çıktığını; Gelişen teknoloji ve toplumsal ihtiyaçlar çerçevesinde nasıl bir dönüşüm geçirdiklerini anlatan ve inceleyen seminerler. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Seminerler, Görsel ve İşitsel Medyalar, Sunumlar, inceleme ve araştırma raporlarının değerlendirilmesi. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencilerden dersin içeriği ile bağdaşan son derece kapsamlı iki araştırma raporu ve bir seminer sunumu hazırlamaları beklenmektedir. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenciler Türk grafik mizahının gelişimi ile ilgili kronolojik seminerleri takip ederler ve tartışmalara katılırlar. Ayrıca dersin konusu bağlamında iki adet görsellerle desteklenmiş, son derece kapsamlı araştırma raporunu dönem içinde hazırlarlar. Dönem içinde yaptıkları araştırmalardan birini seçerek bir seminer aracılığı ile lisan öğrencileriyle paylaşırlar. Orijinallik ve eksiksiz katılım ödüllendirilir. Kopya çekmek ve intihal ise en ağır biçimde cezalandırılır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
korkut.oztekin@deu.edu.tr, korkut.oztekin@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|