Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Matematik Öğretmenliği Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. MELİKE YİĞİT KOYUNKAYA |
Dersi Alan Birimler |
Matematik Öğretmenliği Doktora |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı dersin verildiği dönemdeki bilimsel ve teknolojik gelişimlerin ışığında dersi veren öğretim üyesi ve derse kayıtlı öğrencilerin ortaklaşa kararı ile belirleyecekleri konular üzerinde özgün çalışmalar yapmalarının sağlanmasıdır. Bu ders boyunca öğrenciler, kendilerine özgü yaklaşımları sayesinde seçilmiş matematik konularının öğrenimini ve öğretimini desteklemek ve geliştirmek için teorik ve deneysel matematik eğitimi ile ilgili araştırmalar yapacaklardır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Crewsell, J. W. (2009). Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches (3th ed.). Thousand Oaks, CA, Sage. ISBN: 9781412965576 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
İşbirlikli öğrenme, beyin fırtınası, tartışma, soru-cevap, problem çözme, aktif öğrenme teknikleri, grup çalışması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|