Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Matematik Öğretmenliği Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. HASİBE SEVGİ MORALI |
Dersi Alan Birimler |
Matematik Öğretmenliği Doktora |
Dersin Amacı |
Bu derste, ortaöğretim matematik eğitimindeki temel bilgiler, amaçlar, konular ve uygulamalara değinilecektir. Bu ders matematik eğitimindeki araştırma ve uygulamaların arasındaki bağlantıya odaklanacaktır. Özellikle, matematik eğitiminin eğitim ve önemine dair son yıllardaki çalışma alanları ve araştırmalar ve ayni zamanda bu çalışma ve araştırmaların pratiğe uygulanması incelenecektir. Ayıca, öğrenciler Öğretim programlarının esas yapısını göz önünde bulunduracaklar, `öğretim programı terimi için alternatif tanımları keşfedecekler, bu alternatif tanımların sebep olduğu farklı problemleri belirleyecekler ve matematik öğretim programlarında, öğretmeyi etkileyen öğretim programı reform hareket ve değerlendirmelerindeki temel konuları keşfedeceklerdir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Senk, S. L., & Thompson, D. (2003). Standards-Based School Mathematics Curricula: What Are They What Do Students Learn Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
İşbirlikli öğrenme, beyin fırtınası, tartışma, soru-cevap, problem çözme, aktif öğrenme teknikleri, grup çalışması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|