Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Temel Sinirbilimler Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Temel Sinirbilimler Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Başta dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu, otizm spektrum bozukluğu ve duygudurum bozuklukları olmak üzere çocukluk çağı psikiyarik bozuklukları etiyopatogenezini kavramaya yönelik olarak genetik bileşenleri, bilişsel işlevlerdeki bozulmaları, görüntüleme yöntemleriyle saptanmış beyin yapısal ve işlevsel değişiklikleri, hücre patolojisi, nörokimyasal ve nöroendokrin süreçleri klinik tabloyla ilişkilendirilmiş biçimde incelenecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: 1. Dulcan Textbook of Child and Adolescent Psychiatry 2015 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Kuramsal ders ve uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Kuramsal bilgi sınav ile değerlendirilecek, sözlü ve yazılı anlatım becerisi verilecek ödev ile değerlendirilecek. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
- |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Neslihan İnal Emiroğlu |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe sa 10.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|