Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Lojistik ve Deniz Ulaştırması Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ÖMÜR YAŞAR SAATÇIOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Lojistik ve Deniz Ulaştırması Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Dersin amacı girişimciliğin ve yenilikçiliğin temellerinin ve lojistik alanındaki uygulamaların anlaşılmasını sağlamaktır. Girişimcilik, iş kurma ve yeni hizmet oluşturma için gereklilikler, işletme planlarının geliştirilmesi gibi konularda öğrencilerin bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir. Özellikle lojistik alanındaki yeni iş fikirlerinin, uygulanan inovasyon türleri ve stratejilerinin anlaşılması amaçlanmaktadır. Öğrencilerin girişimci ve inovatif düşünme, çevre ve pazar analizleri yapabilme yetkinliklerini geliştirmek dersin öncelikli amaçlarındandır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Bessant, J. And Tidd, J. (2015) Innovation and Entreprenuership, 3rd ed., John Wiley and Sons Inc: UK. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders Anlatımı, Sunumlar, Ödevler, Vaka Analizleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Lojistik alanında bilimde uzmanlık düzeyinde bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip olmak; araştırma, inceleme, yorumlama, sözlü ve yazılı ifade becerileri ve yetkinlikleri ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse hazırlıklı katılım ve aktif katkı, ödevleri zamanında ve eksiksiz yapmak dersin kuralları arasındadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Çimen KARATAŞ ÇETİN |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|