Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Temel İslam Bilimleri Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Temel İslam Bilimleri Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Hadis ilminin usul ve metodolojisi üzerine ileri düzeyde bilgi edindirmek, Hadis ilimlerinde ihtisas yapabilmek için gerekli olan altyapıyı kazandırmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Dayhan, Ahmet Tahir, "Hadislerde İlim ve Amel İlişkisi", Anadolu Üniversitesi İlahiyat Önlisans-HADİS, Eskişehir 2010. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersle ilgili olarak seçilmiş özellikle yabancı dildeki dokümanlar üzerinde önceden çalışma ve derste bunları okuyarak Türkçe'ye çevirme, metnin konusu üzerinde karşılıklı tartışma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sınavlar yazılı usulde (klasik veya test); yarıyıl içi çalışma (ödev) sözlü anlatım şeklinde yapılır. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencinin yazılı sınavlar (vize, final) ile yarı yıl içerisinde verilen ödevlerden 100 üzerinden aldığı puanların, değerlendirme yönteminde belirlenmiş olan yüzdeler üzerinden hesaplanarak toplanması. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam, verilen ödevleri ve görevleri dikkatli şekilde ve zamanında yerine getirmek esastır. Öğrenci derste kendisini ifade edebilecek, gerektiğinde diğer arkadaşları ile birlikte ekip çalışması yapabilecek, fakülte kütüphanesindeki branşıyla ilgili kitaplarla devamlı şekilde irtibat halinde olacak, internet başta olmak üzere teknik ve teknolojik imkanları kullanma becerisini geliştirecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Telefon: 0 535 783 03 06 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Hafta içi her gün. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|