Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Pazarlama Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ENGİN ÖZGÜL |
Dersi Alan Birimler |
Pazarlama Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Hizmetlerin farklı niteliklerini kavranmasını sağlayarak, hizmet işletmelerinde gerek duyulan pazarlama yönetimi bilgi ve becerilerinin artırılmasını sağlamak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Ayşe S. Öztürk (2009) Hizmet Pazarlaması Ekin Yayınları. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konu anlatımı, örnek olay çözümü, soru-cevap ve ödev sunumu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Hizmet pazarlamasına ilişkin temel kavram, model ve pazarlama karması unsurları ile stratejik pazarlama faaliyetlerine ilişkin bilgi düzeyi, sınavlar, sınıf içi tartışmalara katılım yoluyla; hizmet işletmelerinin etkinlik değerlendirmeleri ve pazarlama faaliyetlerinin yönetilmesine ilişkin deneyimler, örnek olay tartışmaları ve bu konuda yapılan ödevin nitelikleri dikkate alınarak değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derse katılım önemlidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Engin ÖZGÜL |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|