Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Resim Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. AHMET FEYZİ KORUR |
Dersi Alan Birimler |
Resim Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
En temel ifade araçlarından biri olarak bedenin teşhiri, sanatsal temsili, görselleştirilmesi, çağrışımları güncel sanatında sorunlarından biridir. Kimlik, aidiyetlik, cinsellik, şiddet gibi kavramlar etrafında tartışma konusu olan bedene dair durumların değerlendirileceği ve tartışılacağı bir alanı öğrencilere açmak ve bu anlamda üretime dair öğrencileri yönlendirmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
--- BEDENİN TARİHİ/ 1. CİLT: Rönesans tan Aydınlanmaya , Hazırlayanlar: Alain Corbin, Jean-Jaques Courtine, Georges Vigarello, YKY Yayınları, Çev: Orçun Türkay, Mayıs 2008. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğrenciyle `iş leri konusunda yüz yüze, karşılıklı görüşmelerle sürdürülebilir bir diyaloğun yolunu açmak ve üretilen işler paralelinde metin okumaları, film / video izleme önerilerinde bulunarak, çağdaş / güncel sanata olan referansları belirlemek. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Çalışmalar da kullanılan tekniğe hakimiyet materyali dönüştürme becerisi, üretilen çalışmanın biçim ve anlam ilişkilerindeki tutarlılık ve imgelem zenginliği, çalışmanın değerlendirmeye sunumu sergileme biçimi. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|