Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sahne Sanatları Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. SELDA KULLUK YERDELEN |
Dersi Alan Birimler |
Sahne Sanatları Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
XX.yüzyıl tiyatro mekanlarının tiyatro işlev ve yaşantısı ile bağlantısının aktarılarak çağdaş tiyatroda mekan sorunu ve çözümlerinin incelenmesi |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Gay McAuley ,Space in Performance: Making Meaning in the Theatre, Publication Date: December 8, 2000 | ISBN-10: 047208769X | ISBN-13: 978-0472087693 - The main source |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi haftalık programda belirttiği konularda derste kuramsal bilgilendirme yapar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
iki ödev sunumunun ortalaması alınacaktır. final sınavından da not verilecektir |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci katılımından elde edilecek puan, (1) derslere katılım durumuna, (2) öğrencinin ders esnasında öğretim üyesi tarafından sorulan sorulara verdiği yanıtların kalitesine ve sınıf içinde verilen ödevlerle (3) olumlu bir öğrenim ortamının yaratılması için öğrencinin sağladığı katkıya bağlı olacaktır- |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
kaynakların okunması ve tartışılması, özellikle yabancı dilden alanla ilgili çevirilerin yapılması,konularla ilgili görsel araştırmasının yapılması ve bilimsel makale üretilmesi yönünde disiplinli çalışma |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
selda.kulluk@deu.edu.tr-412948 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|