Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
|
Doktora |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. MÜNİRE NALAN DEMİR |
Dersi Alan Birimler |
|
Biyoteknoloji Doktora |
Dersin Amacı |
|
Nanomateryal ve nanoteknolojiler, materyal bilimi topluluğunda son zamanlarda meydana gelen ilerlemeler sonucunda gelişmiştir. Nanomateryaller; yaygın tüketici ürünleri, otomotiv ve diğer endüstrilerde ve ayrıca medikal uygulamalarda yaygın bir şekilde kullanılmaktadır. Dersin amacı; nanomateryallerin özelliklerinin incelenmesi, nanomateryallerin sentez ve karakterizasyon yöntemlerinin ele alınması, nanomateryal ürün biçimlerinin tanıtımı ve sağlık ve çevrede nanomateryal uygulamalarının ele alınmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Ana kaynak: Hosono, H., Mishima, Y., Takezoe, H., MacKenzie, K.J.D., (eds.), Nanomaterials: From Research to Applications: Elsevier, NewYork, 2006. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
1. Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Sunumlarda verilen temel kavramları anlamlı öğrenmesi, kavramların birbirleri ile ilişkilendirmesi, sebep-sonuç ilişkilerini kurulabilmesi ve soru veya problemlere yönelik mevcut bilgilerini kullanarak yorum yapabilmesi ve fikir üretiminin değerlendirilmesi ara sınav, final sınavı, ödev ve sunumlarla gerçekleştirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Dokuz Eylül Üniversitesi, Fen Fakültesi, Kimya Bölümü |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Çarşamba 13.30 - 15.30 |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
