Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
|
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. İDİL PAZI |
Dersi Alan Birimler |
|
Deniz Kimyası Doktora |
Dersin Amacı |
|
Bu derste, deniz ortamında kirleticilerin davranışları ile ilgili bilgi sahibi öğrenciler yetiştirmek, deniz kalite parametrelerinin önemini özel kaynaklarla açıklamak, öğrencilere kirleticilerin yol açtığı çevresel problemleri anlayabilecek düzeyde bilgi vermek amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
-R. Chester, Marine Geochemistry, Chapman&Hall. 1993, 698p. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Bu ders; ders, sınıfta sunum ve tartışma biçiminde öğretilir. Tüm sınıf öğrencileri hem derse devam etmek hem de tartışma oturumlarına katılmak zorundadır. Dersin öğretilmesi yanında sunumlar belirlenir ve öğrenciler grup içinde tartışmalara katılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Öğrencilerin her hafta işlenecek konularla ilgili bölümleri okuyarak, derse gelmeleri ve sınıftaki tartışmalara katılarak başarılı olmaları gereklidir. Gerek sunumlarda, gerekse de sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. Derslere %75 oranında devam zorunluluğu vardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Prof. Dr. İdil PAZI |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Pazartesi-Perşembe |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
