Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Canlı Deniz Kaynakları Doktora |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin genel anlamda deniz koruma alanları, bu alanların bölgesel ve ulusal düzeydeki durumları ile etkili yönetimleri hakkında bilgi sahibi olmalarını amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders, teorik irdelemeler içeren bölümlere ayrılmış bir dizi interaktif bölüme dayalıdır. Öğrenciler haftalık okuma ödevleri, bir dönem projesi ve bir final sınavından sorumludurlar. Öğrenciler ders konularına yönelik sınıfta gerçekleştirilen tartışmalara katılacak ve dönem projelerini sınıfa sunacaktır. Başarı notu, dönem projesine, derslere aktif katılıma ve final sınavına bağlı olarak belirlenecektir. Eğitici, öğrencilerle birlikte haftalık konuların genel değerlendirilmesini yönetir ve gerektiğinde sunumlara yer verir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Sunum: Öğrencilerden, deniz memelilerinin koruma çalışmalarına yönelik belirlenmiş konular üzerine 10-15 dakikalık seminer sunumu yapmaları ve özet, giriş, materyal, metot ve tartışma kısımlarını içeren bir rapor hazırlamaları beklenmektedir. En güncel referansların araştırılması beklenmektedir. Seminer sunumu 20 puan, seminer raporu ise 30 puan olarak değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç.Dr. Harun GÜÇLÜSOY |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her bir ders için haftalık iki ders-saatlik bir çalışma süresi ayrılacaktır. Ders açıldığında her bir ders dönemi için kesin çalışma saatleri belirlenecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|