Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
|
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
|
Deniz Jeolojisi ve Jeofiziği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
|
Dersin hedefi, Dünyanın oluşumundan günümüze kadar denizlerde oluşan değişimlerin nedenlerini; deniz tabanında ya da alınan sedimanlarda yapılan mikropaleontoloji, jeokimyasal, biyostratigrafi, sismik stratigrafi, izotop stratigrafisi, gibi çalışmalarla saptayarak, öğrenciye paleoşinografik, paleoklimatolojik ve paleoekolojik yorumlarının yapılmasını öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Marine Geology. Prentice-Hall, Inc.James Kenneth, 1982. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Derslerden önceki hafta öğrencilere konu ilgili makaleler verilerek derslere ön bilgi ile gelmeleri sağlanacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Sınavlarda jeolojik oşinografide oluşan değişik olayların interdisipliner olarak yorumların yapılması istenecek ve değerlendirme bu çerçevede yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Bu dersin amacı öğrencilere jeolojik oşinografideki, tektonik ve biyojeokimyasal olaylara çoklu bilimsel bakış açısını kazandırmaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Derslerin en az 10 tanesine girmek zorundadır. Ödev hazırlamalarda en az 20 kaynak gösterilecek ve "kes yapıştır" olmaycaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Prof.Dr.Doğan YAŞAR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Salı ve Çarşamba 09:00-10:00 |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
