Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. FUNDA AKGÜN |
Dersi Alan Birimler |
Uygulamalı Jeoloji Doktora |
Dersin Amacı |
Fosillerin kullanımıyla ortamsal yeniden şekillendirme; organizma sediment ilişkisi, organizma çeşitliliği, uyumsal morfoloji dağılımı ve topluluk yapısına odaklanmaktır. Eski organizmalar ile onların fiziksel ve biyolojik ortamları arasındaki ilişkiyi vermektir. Bireysel türlerin fonksiyonal morfolojisinden, paleotopluluk analizlerine, sekans stratigrafisine, isotop jeokimyası ve paleoiklimine uzanan başlıklarla geniş bir yelpaze içinde yoğunlaşmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ross, R.M. and Allmon, W. D. (Eds.) (1990), Causes of Evolution: A Paleontological Perspective, by), University Of Chicago Press 494 pages ISBN: 0226728242 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sözlü ve görsel sunum, ödev ve tartışma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Derse ve sınıftaki tartışmalara katılımınız notlanır. Her öğrenci dönem ödevi kapsamında iki paleoekolojik olgunun değerlendirmesini sınıf ortamında yapacaktır. Bir ara ve final sınavında temel paleoekolojik kavram ve yaklaşım bilginiz test edilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ 1,2,3 ve 4ödev raporu, ödev sunumu, arasınav ve bütünleme sınavında ölçülecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Funda AKGUN |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı 5-6 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|