Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. LÜTFİ TOLGA GÖNÜL |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Kimyası Doktora |
Dersin Amacı |
Bu derste, biyokimyasal olaylar kavranarak deniz organizmalarının yapısı ve işlevleri hakkında bilgi edinilmesi amaçlanmaktadır. Bu kapsamda deniz ortamında bulunan organik bileşiklerin önemi açıklanacak ve biyokimyasal prosesler tartışılacaktır. Deniz organizmalarının yapısını oluşturan materyalin bileşimi ve parçalanma ürünleri ile birlikte kirletici parametrelerin canlı metabolizma üzerine etkileri açıklanacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1) Voet D., Voet J., Biochemistry, John Wiley & Sons, Inc, 1995. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu ders; sınıfta sunum ve tartışma biçiminde öğretilir. Tüm sınıf öğrencileri hem derse devam etmek hem de tartışma oturumlarına katılmak zorundadır. Dersin öğretilmesi yanında grup sunumları belirlenir ve öğrenciler grup içinde tartışmalara katılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencilerin her hafta işlenecek konularla ilgili bölümleri okuyarak, derse gelmeleri ve sınıftaki tartışmalara katılarak başarılı olmaları gereklidir. Gerek sunumlarda, gerekse de sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Adres: Dokuz Eylül Üniversitesi, Deniz Bilimleri ve Teknolojisi Enstitüsü, Haydar Aliyev Bul., No:32, 35340, İnciraltı-İzmir, Turkey |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe-Cuma |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|