Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. EYÜP MÜMTAZ TIRAŞIN |
Dersi Alan Birimler |
Canlı Deniz Kaynakları Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Dersin amacı, tek bir balıktan balık topluluklarına kadar uzanan bir bakış açısıyla, balıklarda beslenme biyolojisi ve ekolojisi konularını, besin arama-beslenmeyle ilgili yapılmış araştırmalar üzerinde de durarak ayrıntılı olarak incelemektir. Trofik düzeyler, ideal beslenme teorisi, çeşitli morfolojik adaptasyonlar, beslenmedeki farklılıklar, besin paylaşımı, besin kompozisyonundaki değişimler, besin tüketim miktarını ölçmek için geliştirilmiş modeller dersin bazı temel konularını oluşturmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Kaynak kitap: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler sınıfta ders anlatma ve tartışma formatında yapılmaktadır. Konuların daha iyi anlaşılmasına yönelik ayrıntılı sözel ve görsel açıklamalarda bulunulur. Öğrencilerin sınıf içi tartışmalara bireysel katılımı özellikle teşvik edilir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Dersin başarılı biçimde tamamlanması için düzenli katılım mutlaka gereklidir. Aşırı devamsızlık durumunda öğrenci, dersten edineceği en yüksek düzeydeki bilgi kapasitesine erişemeyebilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yrd. Doç. Dr. E. Mümtaz TIRAŞIN |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|