Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. SERKAN GÜNEL |
Dersi Alan Birimler |
Elektrik ve Elektronik Mühendisliği Bütünleşik Doktora (İngilizce) |
Dersin Amacı |
Dersin amacı ileri düzeyde doğrusal sistem sistem teorisi kavramlarını sunarak daha kararlılıktan daha ileri seviyeli konular için geri plan sağlamaktır. Kontrol edilebilirlik ve gözlemlenebilirlik konuları detaylı olarak incelenecektir. LTI sistemlerin kanonik realizasyonları üzerinde özellikle durulmaktadır. Çok giriş çok çıkışlı sistemlerin minimal gerçeklemeleri tartışılacaktır. Çok igirş çok çıkışlı doğrusal sistemlerin durum ve çıkış geri beslemeleme metodları detaylı olarak incelenecektir. Doğrusal kuaddratik konrol kavramı tanıtılacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
EEE 5503 - Doğrusal Sistemler Teorisi - I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
DERS KİTAPLARI |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Aktif katılımlı dersler, her hafta düzenli yapılacak ödevler, vize ve final sınavları. Öğrenciiler ayrıca bir döenem ödevi hazırlayacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenme hedeflerine ulaşılıp ulaşılmadığı haftalık ödevler ve açık kitap tarzında yapılan vize ve final sınavları ile dönem boyunca hazırlancak bir döenm ödevi ile ölçülecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Ders başladığında belirlenir |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders başladığında belirlenir |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|