Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. GÖKÇEÇİÇEK SAVAŞIR |
Dersi Alan Birimler |
Bina Bilgisi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu seminer dersi çağdaş görme kültürünün eleştirel yeniden değerlendirmesini geniş bir yelpazede, mimarlığa vurgu ile, görme kültürünün ve görselliğin kavramsal, tarihsel ve kuramsal açılımlarını yapmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Burnett, Ron. 1995. Images and Vision, Cultures of Vision. Images, Media, and the Imaginary. Bloomington and Indianapolis: Indiana University Press, 1- 31. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu seminer dersi, öğretim üyesi tarafından verilen teorik ders anlatımlarının yanı sıra, öğrenci ödev ve sunumlarının tartışılacağı genel tartışmalar üzerinden gerçekleştirilecektir. Öğretim üyesi öğrencileri sunum yapacakları konuyla ilgili bilgi ve kaynaklarla yönlendirir. Dersler yüksek performanslı sunumlar ve tartışmalar şeklinde yapılacaktır. Öğrencilerin dersteki tartışmalara aktif katılımı önemlidir. Derste yapılacak grup sunumlarının ardından konu öğretim üyesi tarafından genel tartışmaya açılacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara sınav (%20): Dönem boyunca bir ara sınav yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Ara sınav, okuduğunu anlama ve derslerde edinilen ve tartışılan bilgi yorumlama becerisini ölçmeyi hedefler. (ÖÇ1, ÖÇ2). |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Bu bir seminer dersi olduğu için derslere dönem boyunca devam ve aktif katılım gerekmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gokcecicek.savasir@deu.edu.tr, 232 3018484 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|