Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. DENİZ GÜNER |
Dersi Alan Birimler |
Bina Bilgisi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Kültürlerarası etkileşimlere ve çatışmalara ev sahipliği yapan Akdeniz'i, kültürel, coğrafi, fiziksel ve sosyo-ekonomik ilişkiler ağı üzerinden okumayı hedefleyen ders, Akdeniz havzasındaki kent ve mimarlıkları çok-kültürlülük, çok-kimliklilik, kozmopolitanizm... vb çoğul yapıları üzerinden irdelemeyi hedeflemektedir. Gerçekleştirilmesi hedeflenen çoklu okumaların, yere ait kapsamlı analitik çözümlemeler içeren sunum ve raporlarla belgelenmesi hedeflenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Alp Yücel Kaya, A Sabuktay, D Akyalçın Kaya, E Akpınar (Eds). Akdeniz Tarihi, Kültürü ve Siyaseti; 'Çoğulluğu ve Farklılığı İçeren Bir Birlik Özlemi' Sempozyum Bildirileri, İzmir Akdeniz Akademisi, 2016 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Çalışma raporu ve sunumlar, öğrencinin konuyu ve problemi ele alışındaki özgünlüğüne, araştırma, rapor ve sunumlardaki derinliğine ve yeterliliğine göre değerlendirilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Çalışma raporu ve sunumlar, öğrencinin konuyu ve problemi ele alışındaki özgünlüğüne, araştırma, rapor ve sunumlardaki derinliğine ve yeterliliğine göre değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derse katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Deniz GÜNER |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|