Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. GÜLSİYE ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Kimya Doktora |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı genel olarak organik teknolojilere odaklanarak öğrencileri tüm önemli endüstriyel üretim teknolojileri ve reaksiyon türleri hakkında bilgilendirmektir. Öncelikle hammaddeler tanıtılacak, daha sonra üretim süreçleri açıklanacak ve son olarak ürünler tanıtılacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Industrial Organic Chemistry, Prof. Dr. Klaus Weissermel Prof. Dr. Hans Jürgen Arpe, 2003, Print ISBN:9783527305780 |Online ISBN:9783527619191 |DOI:10.1002/9783527619191, WILEY VCH Verlag GmbH & Co. KGaA |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, konu anlatımı, soru cevap tekniği, örneklendirme, ödev |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ödev sunumu ve yıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatleri ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Bilimleri Enstitüsü öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini . Fen Bilimleri Enstitüsünün web sayfasından temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gulsiye.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı, 15.00 -17.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|