Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
|
Doktora |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. ÇETİN ILGAZ |
Dersi Alan Birimler |
|
Biyoloji Doktora |
Dersin Amacı |
|
Doğa korumanın önemi ve ülkemizdeki doğal alanların sorunlarına dikkat çekmek, doğa koruma bilincini geliştirmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Yücel, M., Doğa Koruma Alanları ve Planlanması, Ç.Ü. Ziraat Fakültesi Peyzaj Mimarlığı Bölümü, Ç.Ü. Ziraat Fak. Genel Yayın No: 104, Adana, 1995. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Ders, anlatım, sunum ve tartışma formatında öğretilir. Tüm öğrencilerin derslere katılarak, hem anlatım hem de tartışma oturumlarında yer alması gereklidir. Ders programının yanı sıra, grup sunumları o hafta için atanan gruplar tarafından hazırlanacak ve bir tartışma ortamı oluşturulacak şekilde sunulacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Öğrenci ara sınav, konu değerlendirme sınavı, ödev sunumu ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Bilimleri Enstitüsü öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://fbe.deu.edu.tr/adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
cetin.ilgaz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
dah sonra ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
