Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
DR. GÜLTEN ÖZGÜN |
Dersi Alan Birimler |
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik |
Dersin Amacı |
Bu ders ile öğrencilerin; |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1.E. Özgen,Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri, Mavi Ağaç Yayınları, 2007 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin içeriği öğrencilerin kendi çevrelerine yönelik olarak hazırlayıp, yürütecekleri sosyal sorumluluk projeleridir. Ders boyunca öğrenciler bu projeler için hazırlanacak ve bu hazırlık ve projelerin yürütülmesi sırasında kendilerine birebir destek verilecektir. Belirlenen proje konuları ile ilgili saha ve grup çalışması yürütülecek ve derste edinilen bilgilerin deneyime ve pratiğe aktarılması ve proje ekiplerinde çalışma becerisinin geliştirilmesine çalışılacaktır. Haftalık çalışmalar sözlü sunumlarla sınıfa aktarılacak ve böylece hem sınıf içinde, hem de proje gruplarında dinamik bir atmosfer yakalanması sağlanacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Bireysel Değerlendirme: |
Değerlendirme Kriteri |
%50 Proje Ödev(1. Ara sınav notu)+% 30 Final Proje Sunum +%20 Final Proje Ödev +BÜTÜNLEME |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders, SHMYO Öğretim ve Sınav Uygulama Esasları çerçevesinde yapılır ve değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
narfide.erdem@deu.edu.tr Tel: 0 232 412 4738 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Haftalık ders programında dersin yer aldığı gün |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|