Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Hemşirelik |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ İLKİN YILMAZ |
Dersi Alan Birimler |
Hemşirelik |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, sağlıklı/hasta bireyin bakımı ile ilgili temel kavram ve ilkeler doğrultusunda bakıma temel oluşturan bilgi ve becerilerin hemşirelik uygulamalarında kullanılması için, sorunlarının tanılanması, uygun girişimlerin planlanması, uygulanması, değerlendirilmesinde gerekli bilgi ve beceriyi öğrenciye kazandırmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Atabek Aştı T, Karadağ A (Ed). Hemşirelik Esasları Hemşirelik Bilimi ve Sanatı. Akademi Basın ve Yayıncılık, İstanbul, 2014. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, soru ve cevaplar, vaka tartışması, beyin fırtınası, demonstrasyon, uzaktan eğitim yöntemi ile video gösterimi, mini testler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Değerlendirme Yöntemlerine İlişkin Açıklamalar: Öğretim üyesi açıklama yapmak isterse bu başlığı kullanabilir. |
Değerlendirme Kriteri |
Sınavlarda; yorumlama, hatırlama, karar verme, açıklama, sınıflama, bilgileri birleştirme becerileri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam durumunun hesaplanmasında klinik uygulama ile laboratuvar uygulaması ayrı değerlendirilir; |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr.Öğr.Üyesi İlkin Yılmaz |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|