Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. YENAL AKGÜN |
Dersi Alan Birimler |
Şehir ve Bölge Planlama |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, SolidWorks ve Fusion 360 gibi endüstri standartı yazılım paketlerini kullanarak prosedürel dijital modelleme tekniklerinin kapsamlı bir anlayışını öğrencilere sağlamaktır. Uygulamalı egzersizler ve projeler aracılığıyla öğrenciler, prosedürel yaklaşımları kullanarak karmaşık 3D modeller oluşturmak için gereken temel prensipleri ve pratik becerileri öğreneceklerdir. Dersin sonunda, öğrenciler prosedürel teknikleri kullanarak 3D nesneleri verimli bir şekilde tasarlama ve manipüle etme konusunda bilgi ve yetkinlik kazanacaklar ve ürün tasarımı, mühendislik, mimarlık ve görsel efektler gibi alanlarda kariyer yapma imkanına sahip olacaklardır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana Kaynak : |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Sunumlar: Dersin yürütücüsü, teorik bilgi sunmak, temel kavramları tanıtmak ve kinetik mimariye ilişkin örnek olay incelemelerini sunmak için teorik sunumlar düzenleyecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenciler, yarıyıl boyunca iki dönem projesi gerçekleştirecekler. İlk projeyi ara sınav olarak teslim edecekler ve ikinciyi ise final sınavı için sunacaklar. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derslerin % 70 ine katılmak zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-posta: yenal.akgun@deu.edu.tr , erdem.yildirim@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders dönemi başında açıklanacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|