Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Metalurji ve Malzeme Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ BAHADIR UYULGAN |
Dersi Alan Birimler |
Metalurji ve Malzeme Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Meslek stajının amacı öğrencilerimize lisans derslerinde öğrendikleri kuramsal bilgilerin uygulama alanında nasıl kullanıldığını gözlemleme imkanı sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Sektör stajın yapıldığı fabrika, müessese veya araştırma ünitelerinin özelliğine göre tüm ders notları kaynak olarak kullanılabilir. Ayrıca internet ve kütüphane kaynakları staj raporunun yazılmasında kullanılabilir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Staj süresi boyunca yapılan gözlemler, hazırlanan veya uygulanan projeler, staj notları ve staj defterinin hazırlanması. Ayroca konu ile ilgili kütüphane ve internetten araştırma yapılması |
Değerlendirme Yöntemleri |
İLAN EDİLECEKTİR |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Metalurji sektörü ile ilgili her türlü fabrika, müessese veya araştırma ünitelerinde çalışmalarının rapor haline getirilmesi ve danışmanına sunulması ile başarılı/başarısız notu verilmektedir. |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ 1-5: Tüm öğrenme çıktıları staj defteri ve yapılan sözlü ile değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Sektör stajın yapıldığı fabrika, müessese veya araştırma ünitelerinin özelliğine göre tüm ders notları kaynak olarak kullanılabilir. Ayrıca internet ve kütüphane kaynakları staj raporunun yazılmasında kullanılabilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: ugur.malayoglu@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 13.00 15.00 arası |
Staj Durumu |
EVET |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|