Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. HALİT YAZICI |
Dersi Alan Birimler |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Yaz stajının amacı öğrencilerimize lisans derslerinde öğrendikleri kuramsal bilgilerin uygulama alanında nasıl kullanıldığınıgözlemleme imkanı sağlamaktır. Şantiye ve büro stajları ile iş hayatında deneyim kazanmaları ve kurumların işleyiş yöntemlerinitanıma fırsatı bulmaları hedeflenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Mesleki stajın yapıldığı yerin özelliğine göre tüm ders notları kaynak olarak kullanılabilir. Ayrıca internet ve kütüphanekaynakları staj raporunun yazılmasında kullanılabilir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Staj süresi boyunca yapılan gözlemler, hazırlanan veya uygulanan projeler, şantiye uygulamalarında çekilen fotoğraflar, staj notlarıve staj defterinin hazırlanması |
Değerlendirme Yöntemleri |
İLAN EDİLECEKTİR |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Şantiye ve büro çalışmalarının rapor haline getirilmesi ve staj komisyonuna sunulması ile başarılı/başarısız notu verilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İnşaat Mühendisliği Bölümü Resmi Web sitesinde gerekli açıklama ve duyurular yayınlanmaktadır. Staja devam, staj raporunun teslimi, raporun yazım kurallarına göre hazırlanması ve gerekli görülmesi halinde çağrılan öğrencininsözlüye gelmesi; stajın kabul edilmesi için asgari şartlardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
halit.yazici@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Staj danışmanları ile ilan edilecek zamanlarda görüşmeler yapılacaktır. |
Staj Durumu |
EVET |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|