Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. AYŞE FİLİBELİ |
Dersi Alan Birimler |
Çevre Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Öğrencilere temel hidrolik bilgilerinin, boru ve açık kanal akımlarının hidrolik hesaplarında kullanılan temel bağıntıların verilerek; öğrencilere bu temel bilgilerin uygulamada pratik problemlerin çözümünde kullanabilme becerisinin kazandırılmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
İNŞ 2019 - AKIŞKANLAR MEKANİĞİ |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Fluid Mechanics with Engineering Applications,Joseph B. Franzini,E. John Finnemore, ,McGraw Hill Comp.,1997. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencilere dönem içinde 1 adet ara sınav yapılacaktır. Ara sınav notları ile birlikte sınıfiçi uygulama, quiz ve ödev notları değerlendirilerek yarıyıliçi değerlendirmesine esas not durumu belirlenecektir. Final sınavı ile birlikte öğrencinin geçme notu belirlenecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin ara sınav notları, quiz, ödev ve sınıfiçi uygulamalara katılımları değerlendirilerek yıliçi notu verilecek; final notu ile birlikte yılsonu geçme notu belirlenecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencilerin dönem içinde yapılacak ara sınav, kısa sınav, sınıfiçi uygulamalara katılımları ve verilen ödevleri zamanında teslim etmeleri zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr.Ayşe Filibeli |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Prof.Dr.Ayşe Filibeli : Salı 5-6, Perşembe 5-6 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|