Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mühendislik Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. AHMET ÖZKURT |
Dersi Alan Birimler |
Endüstri Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, öğrencinin mühendislik alanında elektrik elektronik, kontrol, programlama ve mekanik tasarım konularının entegre edilmesi ve içeren robot yapılarının bileşenleri konusunda bilgi sahibi olmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
: Ana kaynak: Introduction to Robotics, Analysis, Systems, Applications, Saeed B. Niku, Prentice Hall, 2001, ISBN 0130613096 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu derste teorik ders verilerek öğrencilerin temel bilgileri pekiştirilecek,ödevler ile gerçeklemeler ve araştırmalar yapılacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Robot bileşenlerini tanımak 4. Kontrol stratejilerini kavrayabilmek 5. Robotik mekanik yapıları kavrayabilmek 6. Robotik sensör ve motorların uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak, arasınav ve final sınavlarında; 1. Robot bileşenlerini tanımak 2. Gömülü yazılımlar hakkında temel bilgi sahibi olmak 3. Bilgisayar ile gömülü mikrokontrolör arasında iletişim yöntemlerini öğrenmek 5. Robotik mekanik yapıları kavrayabilmek 6. Robotik sensör ve motorların uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak, ödev ve projelerde test edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Yard.doç.Dr. Ahmet ÖZKURT |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
: Her hafta 1 saat |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|