Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Mühendislik Fakültesi | 
| Dersin Düzeyi | 
| Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| DOÇ. DR. ÖKMEN SÜMER | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Endüstri Mühendisliği | 
| Dersin Amacı | 
| Mühendislik öğrencilerini yerbilimleri çerçevesinde bilgi sahibi yaparak, yerbilimsel düşüncenin mantığını ve felsefesini anlamalarını sağlamak. Entelektüel seviyelerini geliştirerek, mühendislik becerilerine bilimin tarihsel gelişim süreçleri çerçevesinde aktarımlar yaparak farklı bakış açıları kazandırmak. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Jobert, A. C. G. (1846). The Philosophy of Geology. Simpkin, Marshall, and Company: London, 184 p. | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| 1. Ders/Sunum | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Yok | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Takım çalışması sunumundan alınan geri bildirimlerle, gerek öğrenciler kendi aralarında (%50) gerekse dersin yürütücüsü tarafından (%50) verilen puanlarla bir ödev puanı belirlenir. Sunumlar, sunumun yapıldığı dersin sonunda teslim edilir. Ara ve Final sınavlarında boşluk doldurma (%10), doğru/yanlış(%10), eşleştirme(%10), çoktan seçmeli (%20) ve problem çözmeye dayalı açık uçlu sorularla (%50) değerlendirme yapılır. | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| Takım çalışmasına katılmak esastır. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| Doç. Dr. Ökmen Sümer; okmen.sumer@deu.edu.tr / 0 232 301 73 53 | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlgili dönemin ders planı tamamlandıktan sonra ilan edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 