Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. GÜRHAN AKTAŞ |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, turistik destinasyonları yönetilebilir ve pazarlanabilir ürünler olarak tanımlamaktır. Bu kapsamda, turizm pazarlaması konusunda stratejik pazarlamadan destinasyon pazarlama kuruluşlarına, ve turistik destinasyonlardan ürün geliştirmeye kadar farklı konular ele alınacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Destination Marketing Organisations by S.Pike, 2004, Elsevier, Oxford. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler: Dönem başında verilecek ilk altı ders, öğrencilere destinasyon yönetimi ve pazarlaması konusunda temel öğeleri sunacaktır. Bu dersler sırasında, destinasyon pazarlama süreci ve stratejik pazarlama planlarının içeriği hakkında bilgi verilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1. Sunumlar |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin sunum becerileri ve grup raporlarının ders içeriği ve amacına uygunluğu değerlendirmede esas alınacaktır. Öğrencilerin sınıf tartışmalarına ve sunumlara katılımları teşvik edilecektir. Derslere devam ve tartışmalarda aktif rol alma sunum değerlendirmelerinde etkili olacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin % 70 ine devam zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gurhan.aktas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|