Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. İLAYDA İPEK |
Dersi Alan Birimler |
İşletme |
Dersin Amacı |
"Pazarlama Araştırmaları" dersinin amacı pazarlama araştırmalarının temel özelliklerini anlamayı sağlamaktır. Bu ders esas olarak neden pazarlama araştırmalarının önemli olduğuna ve nasıl etkili bir pazarlama araştırması yürütüleceğine odaklanmaktadır. Özellikle, pazarlama alanındaki araştırma tasarımı, örnekleme, veri toplama ve veri analizi konularına ışık tutmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MRK 2001 - PAZARLAMA İLKELERİ |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Malhotra, N.K., Birks, D.F., ve Nunan, D. (2017). Marketing Research: An Applied Approach. 5. Baskı. Pearson. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, grup çalışması, sunumlar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Problem formülasyonu: Çözülecek araştırma problemini tanımlama ve araştırma amaçlarını ve sorularını belirleme (10 puan) |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin en az yüzde 70'ine devam etmek zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Araş. Gör. Dr. İlayda İPEK |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|