Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. ENGİN BAĞIŞ ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
İşletme |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, işgücü planlaması açısıdan insan kaynakları yönetimi anlayışını ileriye taşımaktır. Bu ders insan kaynakları planlaması için kavramsal bir yol haritası sunmakta ve işgücü planlaması için gerekli analizler ve teknikleri sağlamaktadır. Bu yol haritası ve analizler aracılığıyla, bu ders öğrencilere adil insan kaynakları sistemleri geliştirme konusundaki uzmanlaşma ihtiyacını sağlar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Sparkman, R. (2018). Strategic Workforce Planning: Developing Optimized Talent Strategies for Future Growth. Kogan Page Publishers. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Değerlendirme metotlarına dair açıklamalar: |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenciler İK planlaması sürecini detaylıca açıklayacaklardır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Akademik dürüstlük akademide sorumlu ve dürüst davranışları göstermek ve etik ilkeleri takip etmektir. Tüm öğrenciler akademik dürüstlük ilkesine tabidir ve başkalarının fikri mülkiyet haklarına saygı göstermelidir. Özellikle her öğrenci intihal kaçınmalıdır. Her türlü intihal ciddidir ve akademik dürüstlük ilkesini ihlal etmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Engin Bağış Öztürk, engin.ozturk[at]deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Genel bir kural olarak, ofise uğramadan önce lütfen e-posta gönderiniz. (Oda No: 131/A) |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|