Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. CARL JEFFREY BOON |
Dersi Alan Birimler |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Amacı |
Herhangi bir dilde beceri edinmenin ve ustalaşmanın önemli bir kısmı sözlü iletişimde yetkinliği içermektedir. Bu ders öğrencilere topluluk önünde konuşma konusunda özgüven kazanmalarına yardımcı olacak yaklaşımlar, stratejiler ve alıştırmalar sunacaktır. Türkiye'de veya yurtdışında lisansüstü eğitim almayı planlayan öğrenciler için sempozyumlara katılmak ve topluluk önünde konuşma daha da kritik hale gelmektedir. İşgücüne katılacak öğrencilerin de topluluk önünde konuşma, iletişim becerilerini arttırma ve yüz yüze iletişimde etkili teknik geliştirmeleri kaçınılmazdır. Öğrenci bu derste, topluluk önünde konuşmanın herkes için zor olduğunu anlayacak ve bu zorlukların üstesinden gelmek üzere çözümleme ve uygulamalar yapacaktır. Bu uygulamalar, öğrencilerin derslerde yaptıkları araştırmalar hakkında sunum yapmalarını ve sınıf tartışmalarına katılmalarını kolaylaştıran beceriler sunacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Yok. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, Araştırma, Tartışma, Soru-Cevap, Grup Çalışması, Ödev-Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ara Sınav: |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Öğrenciler derslerin %70'ine devam etmek zorundadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Öğr. Gör. Carl BOON |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 10-12 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|