Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ LEMAN GİRESUNLU |
Dersi Alan Birimler |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı |
Dersin Amacı |
Ders Sibernetik ve kültür/ilişkisini Amerikan kültür ve edebiyatı alanı ve kültür çalışmaları ekseninde irdeleyen akademik nitelikli teorik, felsefi metinler öncelikli olmak üzere, Siberkültür alanı ile ilgili belgesel, kısa hikâye, roman ve film olacak şekilde metin çeşitliliğini de esas alarak, alanı en güncel hali ile öğrenciye tanıtmayı amaçlar. Derslik ortamı ve DEU Online Eğitim portalı teknik donanımı ölçüsünde etkileşimli çalışmalarda bulunmayı amaçlar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Örnek: David Bell, Barbara Kennedy, The Cybercultres Reader (2000) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Her ders için seçilen metinler: görsel işitsel nitelikli belgesel, film, kısa hikaye roman vb. dersin çalışma metnidir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara Sınav: Ara sınav test şeklinde olup, çoktan seçmeli, boşluk doldurma, ve açık uçlu olmak üzere öğrenciye aktarılmış olan bilginin anlaşılma, tanıma ve hatırlanma düzeyini belirler. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Sınav soruları dersin konusunu kapsar: bilgi ölçmeyi hedefler. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine devam zorunludur. Öğrenci derslere hazırlıklı katılır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Edebiyat Fakültesi |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma günleri 13:00-14:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|