Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF. DR. FATMA EBRU İKİZ |
Dersi Alan Birimler |
|
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin amacı öğrencilerin etik, ahlak, değerler, normlar, eğitim ve danışmanlıkta etik ve yasal kurallar hakkında bilgilenmelerini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
İkiz, F. E. ( Edt) ( 2021). Psikolojik Danışmada Meslek Etiği ve Yasal Konular, ( 3. Basım), Pegem Akademi Yayınevi, Ankara |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Anlatım, beyin fırtınası,soru cevap, araştırma, makale tez vaka inceleme, rapor sunma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
sınav yapılacaktır, önerilen kitap ve kaynakların incelenmesi, gözlem yapılması, sunum ve makale incelenmesi istenir |
Değerlendirme Kriteri |
|
Derse katılım, kaynaklara erişme ve okuma, konuyla ilgili verilen sunum, makale vaka inceleme, uygulama, gözlem yapma ve ödev hazırlama |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Derse en az yüzde 70 oranında katılım gereklidir, kaynaklara erişme ve okuma, konuyla ilgili verilen sunumu yapma ve inceleme, makale inceleme, gözlem yapma ve ödev hazırlama zamanında yapılmalıdır |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
ebru.ikiz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Görüşme Gün Ve Saatleri Öğretim Üyesi Kapı Programında Yer Almaktadır, Online Deu Üzerinden Veya Debis Hesaplarından 7/24 Mesaj Gönderimi Yapılabilir |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
