Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği | 
| Dersin Düzeyi | 
| Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| DOÇ. DR. ELİF BUĞRA KUZU DEMİR | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği | 
| Dersin Amacı | 
| Bu derste öğrencilere; eğitimde teknoloji kullanımı ve özel eğitimde yardımcı teknolojiler; özel eğitimde yaygın kullanılan teknoloji tabanlı öğrenme ortam ve araçları; özel eğitim alanında kullanılan güncel teknolojiler; özel eğitime ihtiyaç duyan bireyler için uygun teknolojilerin seçimi, kullanılması ve değerlendirilmesi; işitme engelli öğrenciler için öğretim teknolojileri; görme engelli öğrenciler için öğretim teknolojileri; otizmli öğrenciler için öğretim teknolojileri; üstün zekâlı ve özel yetenekli öğrenciler için öğretim teknolojileri; herhangi bir özel eğitim grubuna yönelik teknoloji içerikli özgün bir uygulama fikri geliştirme hakkında bilgi, beceri ve yeterlilik kazandırmak amaçlanmaktadır. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Burgaj, C. (2018). The New Assistive Tech: Make Learning Awesome for All!. International Society for Technology in Education. | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Anlatım, tartışma, soru-yanıt, gözlem, örnek olay inceleme | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Yok | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| Ödev, tartışma, öğrenci yansıtmaları, test | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| İlan Edilecektir. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| Dr.Öğr.Üyesi Elif Buğra Kuzu Demir | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 