Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği | 
| Dersin Düzeyi | 
| Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| PROF. DR. ERCAN AKPINAR | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği | 
| Dersin Amacı | 
| Bu derste öğrencilere; teknolojik değişim ve yenilik; teknoloji liderliği; teknoloji planlaması ve önemi; teknoloji planlama model ve yaklaşımları; yeniliğin yayılımı kuramı; teknolojiyi planlama süreci; teknoloji planının uygulanması ve değerlendirilmesi; BT nin derslere entegrasyonunun nedenleri; BT alanındaki gelişmeler-öğrenme ortamlarının tasarımı ilişkisi; teknoloji entegrasyonunun temelleri: öğrenme kuramları ve teknoloji entegrasyonunun stratejileri ilişkisi; teknoloji entegrasyonu modelleri; teknoloji entegrasyonunun başarısını etkileyen faktörler konularında bilgi, beceri ve yeterlilik kazandırmak amaçlanmaktadır. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Bardakçı, S. & Keser, H. (2017). Bilişim Teknolojilerinin Eğitime Entegrasyonu. Nobel Akademik Yayıncılık.  | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Anlatım, tartışma, soru-yanıt, örnek olay inceleme, problme dayalı öğrenme | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Yok | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| İlan Edilecektir. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| ercan.akpinar@deu.edu.tr | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 