Ders Bilgileri
| 
 
 | 
| Dersi Veren Birim | 
| Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği | 
| Dersin Düzeyi | 
| Lisans | 
| Ders Koordinatörü | 
| DR. ÖĞR. ÜYESİ YASEMİN KAHYAOĞLU ERDOĞMUŞ | 
| Dersi Alan Birimler | 
| Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği | 
| Dersin Amacı | 
| Bu derste öğrencilere; İki boyut ve 3 boyut kavramı; 3 boyutlu modelleme; 3 boyutlu modelleme yöntem ve teknikleri; 3 boyutlu modelleme yazılımları; serbest ve koordinatlı 3B modelleme mantığı; 3 boyutlu modellemede 2 boyutlu çizim; 2 boyutludan 3 boyutluya transformasyonlar; 3 boyutlu modelleme teknikleri; ileri seviyede modelleme; ışık, kamera, kamera hareketleri, nesne hareketleri; 3 boyutlu veri elde etme; bilgisayar ortamında 3 boyutlu çizim; bilgisayar ortamında 3 boyutlu modelleme ilkeleri; 3 boyutlu yazıcı ve çalışma prensibi; 3 boyutlu tarayıcı ve çalışma prensibi; 3 boyutlu bir ürün modelleme hakkında bilgi, beceri ve yeterlilik kazandırmak amaçlanmaktadır. | 
| Dersin Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
| 
 | 
| Dersin Öğretim Türü | 
| Örgün Öğretim | 
| Dersin Önkoşulu/Önkoşulları | 
| Yok | 
| Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | 
| Yok | 
| Ders İçeriği | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | 
| Ders İçin Önerilen Kaynaklar | 
| Bernier, S. N., Luyt, B. & Reinhard, T. (2015). Design for 3D Printing: Scanning, Creating, Editing, Remixing, and Making in Three Dimensions. Maker Media Publishing. | 
| Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri | 
| Anlatım, Soru-yanıt, Gözlem, Örnek olay inceleme | 
| Değerlendirme Yöntemleri | ||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 
| Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar | 
| Diğer etkinlikte haftalık olarak model tasarımları yapılmaktadır. | 
| Değerlendirme Kriteri | 
| İlan Edilecektir. | 
| Dersin Öğretim Dili | 
| Türkçe | 
| Derse İlişkin Politika ve Kurallar | 
| İlan Edilecektir. | 
| Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri | 
| Dr. Öğr. Üyesi Yasemin KAHYAOĞLU | 
| Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri | 
| Çarşamba 09:00 | 
| Staj Durumu | 
| YOK | 
| İş Yükü Hesaplaması | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 
 | 

 
 