Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. KÜRŞAT ARSLAN |
Dersi Alan Birimler |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı ileri seviye programlama dillerinden biri olan Java ile etkileşimli uygulamalar geliştirmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Farrell, J. (2013). Java Programming. Cengage Learning |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu derste belirlenen temel öğretim yaklaşımı anlatım ve uygulama tekniğine dayanır. Sorumlu öğretim elemanı tarafından çoğunlukla teorik bilgiler uygulamalar yoluyla anlatılır ve hemen ardından farklı örneklerle öğrencilerin edindikleri bilgileri tekrarlanması sağlanır. Bunun yanında, programlama dillerinin yapısının daha iyi anlaşılması için her ders sonunda örnek probleme dayalı aktivite tabanlı öğretim yöntemi de kullanılacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Sınav, Sözlü sınav, Ödev ve Performans Görevi |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslere devam zorunlu değildir. Eğer değerlendirme proje üzerinden yapılırsa, öğretim elemanı tarafından ilan edilen tarihten sonra teslim eden ödevler için geçirilen her gün başına %10 puan eksiltmesi yapılabilir. Toplam 4 gün üzeri teslim edilen haftalık ödev ya da projeler dikkate alınmayacaktır. Diğer taraftan öğretim üyesi derse olumlu ve aktif katılım, derse düzenli devam ve sınıf içi etkinliklere katılım gibi olumlu durumlar için öğrencilere bonus olarak %10'a kadar ek puan vermeyi değerlendirebilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Kürşat ARSLAN |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
belirtilmedi! |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|