Ders Bilgileri
| 
                     
 
  | 
       	        
Dersi Veren Birim |  
       	        
| 
                    Buca Eğitim Fakültesi  | 
       	        
Dersin Düzeyi |  
       	        
| 
                    Lisans  | 
       	        
Ders Koordinatörü |  
       	        
| 
                    DOÇ. DR. AYŞE DOLUNAY SARICA  | 
       	        
Dersi Alan Birimler |  
       	        
| 
                    Türkçe Öğretmenliği  | 
       	        
Dersin Amacı |  
       	        
| 
                     Bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlayabilme, ozel gereksinimli öğrencinin eğitsel değerlendirmesini yapabilme, ozel gereksinimli öğrencinin performansına uygun amaçlar yazabilme, ozel gereksinimli öğrenci için bireyselleştirilmiş etkinlikler hazırlayabilmeyi kazandırma amacındadır.  | 
       	        
Dersin Öğrenme Kazanımları |  
       	        ||||
                  
  | 
       	        
Dersin Öğretim Türü |  
       	        
| 
                   Örgün Öğretim  | 
       	        
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |  
       	        
| 
                   Yok  | 
       	        
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |  
       	        
| 
                   Yok  | 
       	        
Ders İçeriği |  
       	        ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
                   
  | 
       	        
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |  
                        
| 
                            Gürsel Oğuz (Ed.) (2007). Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi. Anadolu Üniversitesi Yayınları. No:794. Eskişehir. *Eripek S. (Ed). (2007). İlköğretimde Kaynaştırma. Anadolu Üniversitesi Yayınları. No:920. Eskişehir. *Vuran, S. ve Çelik, S. (2007). Örneklerle Kavram Öğretimi. Kök yayıncılık.  | 
                        
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |  
                    
| 
                         Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, Örnek Olay İncelemesi, Sorun/Problem Çözme  | 
                    
Değerlendirme Yöntemleri |  
                        ||||||||||||||||||||||||
| 
                             
 
  | 
                        
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |  
                        
| 
                            Yok  | 
                        
Değerlendirme Kriteri |  
                        
| 
                             Değerlendirme yöntemi, öğrenme çıktıları ve derste kullanılan öğretim teknikleri ile uyumlu olmalıdır.  | 
                        
Dersin Öğretim Dili |  
       	        
| 
                    Türkçe  | 
       	        
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |  
                        
| 
                            Öğrenciler düzenli olarak derslere katılmakla ve tartışmalarda yer almakla yükümlüdürler. Aynı zamanda bireyselleştirilmiş eğitim programları ve ders planları hazırlayacaklar, hazırladıkları planları sunacak ve öğrenme/öğretme süreci üzerinde yansıtma yapacaklardır.  | 
                        
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |  
                        
| 
                            İlan Edilecektir.  | 
                        
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |  
                        
| 
                             İlan Edilecektir.  | 
                        
Staj Durumu |  
       	        
| 
                    YOK  | 
       	        
İş Yükü Hesaplaması |  
       	        ||||||||||||||||||||||||||||||||
                   
  | 
       	        ||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |  
       	        |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
                    
 
  | 
       	        
