Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Buca Eğitim Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ. DR. SAİT ÇÜM |
Dersi Alan Birimler |
|
Resim - İş Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
|
Eğitimde bilimsel araştırmanın ne olduğunun, nasıl planlandığının, nasıl uygulanıp sonuçlara ulaşıldığının ve raporlaştırmanın öğretilmesiyle öğrencinin kendi başına bir araştırmayı planlayıp gerçekleştirebilmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
1. Kaptan, S.(2001). Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Ankara. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Anlatım, soru-yanıt, tartışma, araştırma, raporlama, grup çalışması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Dersin değerlendirmesi ara sınav, rapor ve yarıyıl sonu sınavı üzerinden yapılacaktır. Bunun dışında özel bir değerlendirme kriteri yoktur. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Öğrenciler, ders programında belirtilen ilgili konulara hazırlanarak derse gelmelidirler. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
Ders, farklı öğretim üyeleri tarafından verildiği için öğrenci, dersi hangi öğretim üyesinden alıyorsa o öğretim üyesiyle temasa geçmelidir. Bu nedenle lütfen dönem başında dersi veren öğretim üyesinin iletişim bilgilerini öğreniniz. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Dersin ilk haftasında dersi veren öğretim üyeleri tarafından ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
