Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Buca Eğitim Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ. DR. AYŞE DOLUNAY SARICA |
Dersi Alan Birimler |
|
Türkçe Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
|
Bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlayabilme, ozel gereksinimli öğrencinin eğitsel değerlendirmesini yapabilme, ozel gereksinimli öğrencinin performansına uygun amaçlar yazabilme, ozel gereksinimli öğrenci için bireyselleştirilmiş etkinlikler hazırlayabilmeyi kazandırma amacındadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Gürsel Oğuz (Ed.) (2007). Bireyselleştirilmiş Eğitim Programlarının Geliştirilmesi. Anadolu Üniversitesi Yayınları. No:794. Eskişehir. *Eripek S. (Ed). (2007). İlköğretimde Kaynaştırma. Anadolu Üniversitesi Yayınları. No:920. Eskişehir. *Vuran, S. ve Çelik, S. (2007). Örneklerle Kavram Öğretimi. Kök yayıncılık. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, Örnek Olay İncelemesi, Sorun/Problem Çözme |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Değerlendirme yöntemi, öğrenme çıktıları ve derste kullanılan öğretim teknikleri ile uyumlu olmalıdır. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Öğrenciler düzenli olarak derslere katılmakla ve tartışmalarda yer almakla yükümlüdürler. Aynı zamanda bireyselleştirilmiş eğitim programları ve ders planları hazırlayacaklar, hazırladıkları planları sunacak ve öğrenme/öğretme süreci üzerinde yansıtma yapacaklardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
