Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Piyano |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ. DR. SUZAN SAYIN |
Dersi Alan Birimler |
|
Piyano |
Dersin Amacı |
|
Piyano çalıcı-yorumcusu olma yolunda piyano çok sesli yazısını klasik ve modern-grafik notasyon üzerinde analiz edip okuma yapabilme, ilk okuma yönünden çalgı hakimiyetini geliştirme. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Tarihten günümüze piyano için yazılmış seviyeye uygun tüm eserler. Ayrıca piyano deşifresi için özel olarak hazırlanmış örnekler. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Dersler birebir ve uygulamalı zengin materyal çeşitliliği kullanılarak yapılır. Kazanılan gelişimler sıklıkla test edilir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Kanaat: Öğrencinin ders içi ve dışı yaptığı çalışmaların öğretim elemanı tarafından yapılan değerlendirme. |
Değerlendirme Kriteri |
|
Daha önce öğrencinin görmediği deşifre örnekleri üzerinde ilk görüşte çalma uygulamasındaki başarı ile birlikte uygun örnekleri çalma tekniğine yönelik çözümleyebilme başarısı. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Derse düzenli devam, eksiksiz ve titizlikle yapılmış ön hazırlık, gerekli materyallerin eksiksiz olarak hazır bulundurulması. Ayrıca maksimum verimi alabilmek için bireysel dersin gerektirdiği azami dikkat ve konsantrasyona hazırlıklı gelmek. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
