DERS ADI

: YABANCI DİL III (İNGİLİZCE)

Ders Bilgileri

Ders Kodu Ders Adı Ders Türü D U L AKTS
YDİ 2001 YABANCI DİL III (İNGİLİZCE) SEÇMELİ 2 0 0 2

Dersi Veren Birim

Devlet Konservatuvarı

Dersin Düzeyi

Lisans

Ders Koordinatörü

DR. MURAT ATA

Dersi Alan Birimler

Piyano
Korno
Kompozisyon
Piyano Onarımı & Yapımı (POY)
Vurma Çalgılar
Flüt
Bale Dansçılığı
Korno
Trombon
Trompet
Tuba
Vurma Çalgılar
Gitar
Viyola
Viyolonsel
Kompozisyon
Arp
Fagot
Trompet
Tuba
Fagot
Flüt
Trombon
Keman
Obua
Klarinet
Klarinet
Obua
Kontrabas
Opera

Dersin Amacı

öğrencilerin hedef dildeki kelime ve dilbilgisi yapılarını anlamaları ve bunları iletişimsel alanlarda kullanmaları amaçlanmıştır

Dersin Öğrenme Kazanımları

1   .hedef dildeki metinleri okuma ve anlama
2   hedef dilde alanlarıyla ilgili kelimeleri öğrenme
3   hedef dili alanlarıyla ilgili konularda kullanabilme
4   hedef dilde alanlarıyla ilgili konusabilme ve yazabilme
5   gerçek yaşamda hedef dili etkin bir biçimde kullanabilme

Dersin Öğretim Türü

Örgün Öğretim

Dersin Önkoşulu/Önkoşulları

Yok

Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar

Yok

Ders İçeriği

Hafta Konular Açıklama
1 Kelime bilgisi: Her gün kullandığımız ifaderler; soru kelimeleri; iş; sorular ve seyehat Dilbilgisi: fiil kalıplarının ve soruların gözden geçirilmesi; özne soruları Ünite 1A- 1B
2 Kelime Bilgisi: boş zaman aktiviteleri, sıklık belirten zarflar ve ifadeler Dilbilgisi: Ünitedeki yapıların gözden geçirilmesi Dinleme: Boş zaman anketi Ünite 1C- 1D
3 Kelime bilgisi: düzensiz fiiller, geçmiş zaman kalıpları Dilbilgisi: Geçmiş zaman, süreğen geçmiş zaman: olumlu, olumsuhz ve soru kalıpları Ünite 2A- 2B
4 Kelime bilgisi: kelimeleri birbirine bağlama, sohbet başlatma ve bitirme Dilbilgisi: Ünitede kalıpların gözden geçirilmesi Dinleme: zayıf şekiller, geçmiş zamanda olmak fiili was, were Ünite 2C- 2D
5 Kelime bilgisi: iş; iş arama Dilbilgisi: have to, had to zorunluk, şimdiki zaman ve geniş zaman; faaliyet ve durum fiilleri Ünite 3A- 3B
6 Kelime bilgisi: kelime oluşturma: isim sonları Dilbilgisi: Ünite kalıplarının gözden geçirilmesi Dinleme: bağlar: sesli ve sessiz harfler Ünite 3C- 3D
7 arasınav
8 Kelime bilgisi: film tipleri, geçmiş zaman ortacı Dilbilgisi: hayat deneyimleri için mişli geçmiş zaman: ever ile olumlu, olumsuz ve soru şekilleri Ünite 4A- 4B
9 Kelime bilgisi: -ed ve -ing ile ilgili sıfatlar Dilbilgisi: Ünite kalıplarının gözden geçirilmesi Dinleme: -r ve -j sesleri Ünite 4C- 4D
10 Kelime bilgisi: fiil, bir arada kullanılan isimler Dilbilgisi: tahmin etmek için will , might ; gelecekle ilgili planlar: going to Ünite 5A- 5B
11 Kelime bilgisi: fiiller ve ilgeçler Dilbilgisi: Ünite kalıplarının gözden geçirilmesi Dinleme: going to , şarkılar Ünite 5C- 5D
12 Kelime bilgisi: ön ekler ve zıt anlamlı sıfatlar Dilbilgisi: üstünlük bildiren sıfatlar Dinleme: kayıp sözcükler, telefonda Ünite 6A- 6B
13 Ünite 6C- 6D
14 işlenen ünitelerin tekrarı

Ders İçin Önerilen Kaynaklar

Face to Face - intermediate Chris Reds ton &Gillie Cunningham
Face to Face Workbook ( intermediate)

Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri

1. dersler
2. iletişimsel yaklaşımlar

Değerlendirme Yöntemleri

SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL
1 AS Kanaat/Arasınav
2 BNS YarıyılNotu AS


Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar

Yok

Değerlendirme Kriteri

1. öğrenciler hedef dilde kullanılan kelime ve cümle yapılarını anlayabilceklerlerdir.
2. öğrenciler dilbilgisi ve kelime yapıları aralarındaki farkları anlayabileceklerdir.

Dersin Öğretim Dili

Türkçe

Derse İlişkin Politika ve Kurallar

İlan Edilecektir.

Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri

zekayi.aykan@hotmail.com

Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri

İlan Edilecektir.

Staj Durumu

YOK

İş Yükü Hesaplaması

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ders Anlatımı 13 2 26
Haftalık Ders öncesi/sonrası hazırlıklar 13 1 13
Vize Sınavına Hazırlık 1 2 2
Final Sınavına Hazırlık 1 2 2
Vize Sınavı 1 2 2
Final Sınavı 1 2 2
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat) 47

Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi

PK/ÖKPK.1PK.2PK.3PK.4PK.5PK.6PK.7PK.8PK.9PK.10PK.11PK.12PK.13PK.14PK.15
ÖK.13
ÖK.23
ÖK.33
ÖK.43
ÖK.523