Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzik Bilimleri |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ SERHAT DURMAZ |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Bilimleri |
Dersin Amacı |
DERSİN AMACI |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
YDA 1001 - |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Yardımcı kaynaklar: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Yazmalar ve taş basmalar üzerinde bireysel çözümleme etütleri ile okuma, anlama ve günümüz diliyle ifade edebilme yeteneklerini geliştirecek yönde araştırmacılık yöntemlerine uygun bir transkripsiyon becerisinin kazandırılması ön planda tutulacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Derslerdeki transkripsiyon etütlerine aktif katılım, gün içi etkinlikler, performanslar o öğrencinin dönem sonu notunda derse katılım olarak hesaplanır. Her ders ve her öğrenci için günlük uygulamalarda başarı puanları not edilir. Bunlar dönem/yıl sonunda başarı eğrisi oluşturacak biçimde düzenlenerek değerlendirmeye alınır. |
Değerlendirme Kriteri |
Arasınav ve final sınavları 100 üzerinden değerlendirmeye alınır, hangi sorunun hangi nota karşılık geldiği soru kağıdında açıkça belirtilir. Her öğrenci en az bir dönem ödevi hazırlar. Ödevler için iki hafta hazırlanma süresi verilir; bu süre sonunda teslim edilmeyen çalışma başarısız sayılır; değerlendirme yüzdesi de sıfır alınır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam, problem çözme, grup rolleri, uygulamalara aktif katılım ve neticeleri değerlendirme becerileri ile tüm bunların dışa dönük/aktif biçimde yerine getirilmesi temel koşullardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
serhat.durmaz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|