Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Spor Yöneticiliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Spor Yöneticiliği |
Dersin Amacı |
Genel olarak pazarlama bilgi sistemi, tüketici davranışı, pazar bölümleme ve pazarlama araştırması ile ilgili kavramları tanımlamaktır. Bu derste öğrenciler spor pazarlaması ile bağlantılı kavram ve uygulamaları açıklayabilecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
* Argan M, Katırcı H. Spor Pazarlaması, Ankara: Nobel Yayın, 2002. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, araştırma, uygulama. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ders içi katılım, sınavlar, ödevler. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse ilişkin politika ve kurallar her dönem başında açıklanacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi Necat Hepkon Spor Bilimleri Fakültesi Seferihisar/İzmir |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Görüşme gün ve saatleri her dönem oluşturulan bireysel programa göre değişiklik göstermektedir. Öğrenciler e-posta yoluyla istedikleri gün ve saatte ders koordinatörüne ulaşabilirler. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|