Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Çini Tasarımı ve Onarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. SERAP IŞIKHAN |
Dersi Alan Birimler |
Çini Tasarımı ve Onarımı |
Dersin Amacı |
Öğrencilere, Türk çini ve sanatının tarihsel gelişim sürecini, her dönemin sanatsal ve teknik özellikleri belirtilerek anlatmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Her hafta işlenecek konular hakkında önceden öğrencilere ders notu ve bilgi verilerek bir sonraki derse konu ile ilişkin kaynaklar getirilerek öğrencilerle birlikte işlenecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Önceden verilen ders notları ve çeşitli kaynaklardan yararlanılarak derste anlatılan konuları kapsayan bir ara sınav ve final yapılması planlanmaktadır. |
Değerlendirme Kriteri |
Sınavlarda sorulan soru adedine göre 100 tam not üzerinden yapılacak dağılım sınav öncesinde belirtilecek, yanıtlara göre hesaplanan puan toplamı değerlendirmeye alınacaktır. Ayrıca verilen araştırma konusu dönem içi puanlamasına katılarak ve devamsızlık oranı da eklenerek ortalaması alınacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dersin başlama saatinden sonra gelenler derse alınsalar bile ders katılımda yarım ders katılımı olarak değerlendirmeye alınır. Tüm katılımlar yukarıda belirtilen oranla genel değerlendirmeye alınacaktır. Her ders sonuna doğru bir sonraki derste işlenecek konu çalışma-araştırma konusu olarak öğrenciye sunulur. Sunulan konunun dersteki ilk anlatımı öncesi çalışma-araştırma sonuçları tartışıldıktan sonra derse başlanır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
serap.savas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Öğrenciler istedikleri zaman email aracılığıyla iletişim kurabilirler. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|